Zwroty i reklamacje
ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie SIDRO swimwear produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)
Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje lub produkt po prostu Ci się nie podoba i chcesz go wymienić na inny lub chcesz zwrotu pieniędzy, zastosowanie ma procedura zwrotu.
Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie ometkowany.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:
SIDRO swimwear
ul. Antoniego Magiera 13 A, 01-873 Warszawa
wraz z formularzem zwrotu dostępnym do pobrania na stronie i paragonem/fakturą wysłanym drogą email.
• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
• Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
• Koszt odesłania towaru i wysłania nowego produktu pokrywa Kupujący.
• W przypadku zwrotu towaru SIDRO Swimwear zwraca jedynie kwotę za produkt.
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
• W przypadku zwrotu towaru przecenionego SIDRO Swimwear zwraca należną kwotę za zakupiony przeceniony towar na kartę podarunkową.
Płatność przy odbiorze oraz przez konto zwracamy na konto bankowe podane w formularzu.
*Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach określonych w art. 38 ww. ustawy o prawach konsumenta, tj.:
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
REKLAMACJA
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem lub uszkodzony niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:
SIDRO swimwear, ul. Antoniego Magiera 13 A, 01-873 Warszawa
wraz z wypełnionym formularzem dostępnym na stronie do pobrania i paragonem.
• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
• Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, SIDRO swimwear zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji (koszt produktu oraz wysyłkę).
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
SIDRO swimwear ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY
W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami:
office@sidroswimwear.pl , bądź tel: +48 730 164 160